Vilka jag hoppas vinner presidentvalet 2008

Om Gud hade uppenbarat sig för mig och frågat mig vad jag mest önskar mig så vet jag nu vad jag hade svarat.

Tv kanalen FoxNews, som idag är omöjlig att få se i sverige (Ingen leverantör av tv-kanaler har den i sitt utbud), har startat en komediserie som kommer att utspela sig i Vita Huset.

Till skillnad från vänsterträsket “The West Wing” som svt gladeligen sände så garanterar jag att denna serie aldrig kommer att visas i vår igenvuxna ankdamm. Vita huset styrs i serien nämligen av Rush Limbaugh och Ann Coulter, den frihetliga högerns oskrivna kungapar alla kategorier.

Se trailern och dröm om vilka stordåd Limbaugh/Coulter hade kunnat uträtta i en vackrare, friare värld.

Tills dess att de intar Vita Huset går det utmärkt att följa deras dagliga korståg för frihet, demokrati och den Amerikanska livsstilen på:

www.rushlimbaugh.com
www.anncoulter.com

Leave a Reply

