Boktips

Jag har precis läst igenom tre av Ann Coulters senaste böcker. Treason, Slander och “How to talk to a liberal…”.

Jag skulle främst vilja rekommendera boken Slander som jag anser mycket tydligt visar på den vänstervridning som finns i Amerikansk media.

Det första man märker när man läster boken Slander är hur ofta man kommer på sig själv med att tänka på ännu mer flagranta exempel i svensk media.

I USA går till exempel vänsterpolitiker ofta från ministerposter till media, på medias begäran och efter att demokraterna blivit utsparkade från Vita Huset – till skillnad från i sverige där Kung Göran skyfflar runt folk helt enligt eget godtycke. Utan varje försök till att dölja eller bortförklara beteendet.

Tyvärr så kan jag meddela att det inte pågår en gräsrotskampanj mot “mainstream-media” i sverige och att sossarna kommer att “vinna” nästa val också.

“jag har sett framtiden, och det är en sorglig syn”

Leave a Reply

